ديزاين لاكچري منزل ديزاين لاكچري منزل .

ديزاين لاكچري منزل

انتخاب زيباترين طراحي براي اتاق خواب فرزندتان


 

در فكر ايده هايي براي پوستر ديواري اتاق كودك داريد اما نميدانيد چگونه اجرا كنيد؟ مي خواهيد پوستر ديواري اتاق كودك را با وسايل ست كنيد اما نمي دانيد چگونه اين كار را انجام دهيد؟ ما در اين مقاله مي خواهيم ايده هايي براي پوستر ديواري اتاق كودك و نوع ديزايين يك اتاق خواب كودك را آموزش دهيم تا راحت تر بتوانيد ايده هاي خود را اجرا كنيد و بدانيد كه چگونه يك پوستر ديواري اتاق پسرانه يا دخترانه را انتخاب كنيد.

 


پوسترديواري اتاق كودك: 

 

چيدمان يك اتاق و نوع انتخاب پوستر ديواري اتاق كودك كاري تقريبا سخت است و درست چيده شدن يك اتاق باعث مي شود تا كودك دلبند شما بتواند هارموني رنگ ها را بيشتر مشاهده كند.

 شما بايد اتاقي را براي كودتان درست كنيد تا بتواند احساس راحتي كند و در آن تمركز كافي را داشته باشد. گاهي كودكان در اتاق هاي خود احساس ترس و دلهره دارند و نمي توانند به آساني با اتاق خود ارتباط بر قرار كنند. اين ترس و دلهره باعث مي شود تا در اين مكان احساس راحتي نكنند، شب ها خواب بد ببينند و حتي ممكن است به روحيه شان آسيب وارد شود. از اين جهت بهترين كار انتخاب طرح هاي مناسب براي پوستر ديواري اتاق پسرانه و دخترانه است و اين انتخاب را بايد جدي گرفت و به آن دقت كرد.

گاهي چيدمان دقيق اتاق و انتخاب درست پوستر ديواري اتاق كودك باعث مي شود تا جرقه اي در ذهنش ايجاد شود و همان جرقه ي كودك ايده اي در بزرگ سالي شود.

 

علاوه بر توجه به پوستر ديواري اتاق كودك پسر و يا دختر بايد به نوع چراغ هاي اتاق هم توجه كرد، اولين چيزي كه بايد رعايت كنيد اين است فرزند شما دختر است يا پسر و سن وسال آن كودك است و يا نوجوان، دختر ها معمولا به رنگ هاي قرمز، صورتي ، زرد و سفيد علاقه دارند.

پسر ها نيز به رنگ هاي خاكستري، آبي، نسكافه اي و... علاقه بيشتري دارند. بهتر است رنگ پوستر ديواري اتاق كودك پسرانه با رنگ رو تختي و بقيه وسايل اتاق ست و هم خواني داشته باشد.

 

 

چند نكته مهم چيدمان نسبت به خصوصيات كودك:
 

 اگر كودكي داريد و خصوصياتش كنجكاو مي باشد بهتر است از ايده هايي براي پوستر ديواري اتاق كودك دخترانه و پسرانه خود را آُسمان و ستاره طراحي كنيد.

 

اگر كودك شما آب و طبيعت را دوست دارد بهتر است پوستر اديواري اتاق كودك پسر را از طبيعت، دريا و يا جنگل از نماي بالا انتخاب كنيد. گاهي ممكن است فرزند دلبند شما علاقه زيادي به كارهاي هنري و موسيقي داشته باشد. بنابراين سعي كنيد پوستر ديواري اتاق كودك را از چهره موسيقي دانان و هنرمندان معروف انتخاب كنيد و يا از آثار معروف آن ها پوستر ديواري را انتخاب كنيد.

 
 

ايده هايي براي پوستر ديواري اتاق كودك دخترانه و پسرانه:
 

پوستر ديواري اتاق پسرانه بيشتر جلوه هاي ماشين، توپ و فوتبال و غيره دارد، شما مي توانيد براي پوستر ديواري اتاق پسر از ماشين در حال حركت در جنگل، از پوستر هاي ماشين مسابقه اي و يا از فوتبال هاي ساحلي طرح خود را انتخاب كنيد. و نصب كنيد و نوع چيدمان اتاق را همراه با پوستر طراحي كنيد.

 

پوستر ديواري اتاق كودك دخترانه به رنگ هاي صورتي سفيد، قرمز مشكي و... مي باشد. شما مي توانيد براي پوستر هاي اتاق كودك خود از اسب تك شاخ كه بسيار معروف و مورد علاقه دختران استفاده كنيد، ايده ي ديگر براي انتخاب پوستر ديواري دخترانه كه بسيار زيبا و دلنشين است پوستر هاي خال دار است مثال زمينه پوستر صورتي و رنگهاي مختلف با خال هاي مشكي مي باشد كه با تمام وسابل هم به راحتي ست مي شود.

 

نكته ديگر كه بايد در ايده هاي براي پوستر اتاق كودك در نظر بگيريد اين است كه نبايد اتاق كودك خيلي شلوغ باشد زيرا شلوغي زياد باعث مي شود تا كودك شما بسيار گيج شود و در اتاق خود احساس راحتي وامنيت نكنند. حتي ممكن است خيلي زود از اتاق زيباي خود دل سرد  شود و بهانه گيري هاي او آغاز شود!

 

بهتر از قبل از انتخاب پوستر ديواري اتاق كودك با فرزند دلبندتان مشورت كنيد و از رويا هايش استفاده كنيد. شما بايد از اين موارد براي انتخاب يك پوستر ديواري خوب اطلاع داشته باشيد و اتاق كودكتان را نسب به روياهاي او تزيين و چيدمان كنيد.

 

درست است كه دكوراسيون اتاق فرزندانتان از اهميت زيادي برخوردار است و مي ‌تواند براي او آرامش و شادي به ارمغان بياورد، اما مهم ترين چيز براي كودك شما عشق و محبت شماست.  يادتان باشد براي موفقيت لازم نيست لذت زندگي كردن را فراموش كنيد. حتي با وجود كار سخت و مشغله‌ ي فراوان، بايد بيشترين زمان ممكن را به كودكان ‌تان اختصاص بدهيد. آنها بيش از هر چيز به علاقه و توجه شما نياز دارند.

 

ما در اين مقاله به ايده هايي براي پوستر ديواري اتاق كودك پرداختيم و شما را در انتخاب پوستر بهتر و زيباتر راهنمايي كرديم، در آخر بهتر است اجازه دهيد تا فرزندتان به راحتي پوستر مورد سليقه خود را انتخاب كند.

 

منبع: https://ziardecor.ir/product-category/wallposter/baby-wallposter/

  


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۰:۳۲ توسط:جواد شجاعي موضوع: نظرات (0)